Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ=Παντα στην ζωη υπαρχει για ολα τα πραγματα και σε ολες τις επιλογες το πληρωμα του χρονου με θετικες και αρνητικες απολαβες οπου με σωστη διαχιρειση και εμπειρεια βγαινεις καλυτερος ανθρωπος.Ετσι λοιπον και για μενα ηρθε η ωρα να αλλαξω καιρικη ρωτα στο ατελιωτο μετεορολογικο ταξιδι.Πλεον ως ιδρυτικο στελεχος και μελος θα στηριζω την αγαπημενη μου ομαδα Worldwide Weather   που με κοπο ενωσαμε δυναμεις με τους εκλεκτους φιλους μου Δ.Ανδρονικο και Δ,Μητρουση για ιδιωτικους λογους που σαφως δεν επηρεαζουν την φιλια ετων μεταξυ μας αλλα και την παρουσια στην ομαδα κατω απο αλλη οπτικη γωνια..Το επομενο λημερι μου η ομαδα που ετοιμαζετε με νεες δομες και λογικες  για λιγους και εκλεκτους αλλα ανοιχτη φυσικα για ολους.Η ιστορια αποδυκνυει τις σωστες η τις λαθος επιλογες που ομως με αυτες προπορευομαστε στην ζωη.Ευχαριστω απο καρδιας τον φιλο μου Δ,Ανδρονικο που πρωτος εκεινος με προσεγγισε και που παντα θα στηριζω ανεξαρτητος αλλης σκεπης.Φυσικα οι οποιες συνεργασιες με αλλες ομαδες υφισταντε και  δεν υπαρχει κανενα ανακατεμα της τραπουλας ,αντιθετως συνεχιζουμε δυνατοι και ακαθεκτοι εχοντας στην καρδια και στο νου την ομαδα ..Ευχαριστω φυσικα απο καρδιας ολους τους διαχειριστες [ Αντριανα Μπαλτουμα ,Δ.Δημητριου,Νικο Κουτσοκωστα Φωτεινη Βερβερη Πουντου ,Δ.Μητρουση,Σπυρο Σουρελη,Νικο Πιταουλη,Δ.Παντιωρα ] και ολα τα μελη που στηριξαν η στηριζουν την ομαδα και θα στηριζουν ανεξαρτητος της δικης μου αποφασης που δεν αλλαζει τα δεδομενα και την δυναμη της.Αλωστε η παρουσια μου θα εξακολουθει να ειναι δυναμικη.[ Υ.Γ---Για την ιστορια ξεκινησα την ομαδα μου ως καιρομανια..ο Δ.Ανδρονικος την δικη του ως Καιροτρελα.Γνωριστηκαμε σε ενα καιρικο σεμιναριο ,ενωσαμε δυναμεις και εγενετο το Worldwide Weather ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

"Τοπικές Βροχές Κυριακή Βράδυ και Δευτέρα, από Τρίτη βελτίωση!" Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ.

Η παραλία Βαρέας Μεγάρων το Χειμώνα.    Φίλες και φίλοι χαίρεται,διαταραχή από Δ ΒΔ της Χώρας μας θα επιρεάσει τον καιρό  μας με βροχ...